8.9.2018
Kaleva uudisti kesällä yritysilmeensä, mikä näkyy muun muassa logon ja värimaailman muuttumisena.
Kalevalla on pitkä ja hieno 144-vuotias historia. Kaleva-brändin ydin on vakaus, mitä slogan ”Kaleva. Vakautta yli elämän.” myös ilmentää. Nykymaailmassa vakaus on vahvuus. Se ei tarkoita sitä, ettemme olisi ajassa mukana, päinvastoin. Olemme jo vuosia myyneet menestyksellisesti henkivakuutuksiamme digitaalisesti ja haluamme olla kehityksen kärjessä myös tulevaisuudessa.
Kalevan sijoitustoiminnan tuotto tammi-kesäkuulta 2018 oli 0%.
Suomalaisten henkivakuuttamisaste on edelleen hyvin alhainen. Tutkimustemme mukaan henkivakuutuksen ostamiseen liittyy vääristyneitä mielikuvia niin vakuutuksen hinnasta kuin sen myöntämisestä. Nyt käynnissä olevalla If-brändätyllä kampanjoinnilla haluamme korjata näitä mielikuvia. Kalevan myöntämä henkivakuutus on toistuvasti tutkitusti Suomen edullisin (mm. FINE 5/2011, FINE 9/2013, FINE 9/2016). Tutustu puolueettomaan hintavertailuun täällä.
Osoitteessa henkivakuutuskuntoon.fi sekä Ifin myyntikanavissa henkivakuutuksen hankkiminen onnistuu muutamassa minuutissa ja vakuutus tulee voimaan heti.
Lisätiedot:
Timo Laitinen
toimitusjohtaja
puh. 050 424 4104
Minna Mikkanen
johtaja
puh. 050 536 4688